سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقیی


ساعت 1:7 عصر شنبه 87/12/17

گفتی که به احـترام دل بـاران باش 

                                                                        باران شــدم و به روی گل بـاریدم

                    گفتـی کـه ببـوس روی نیلــوفر را

                                                                         از عشق تو گونه های او بوســیدم

                  گفتی که ستاره شو دلی روشـن کن

                                                                          من هـــم چـــو ســـــتاره ها تابیـدم

                  گفتی که برای باغ دل پیچـک باش

                                                                          بــر یـــاســــمن نگــاه تـو پیـچـیـدم

                  گفتـی کـه برای لحظه ای دریا شـو

                                                                          دریـا شــدم و تورا به ســاحـل دیدم

                  گفتی که بیا ولحظه ای مجنون باش

                                                                           مجـنون شــدم و ز دوریـت نالـــیدم

                   گفتی که شـکوفه کن به فصل پاییــز

                                                                           گـــل دادم و بـا تـرنـّمـت روییــــدم

                   گفــتی که بیــا و از وفـــایت بگــذر

                                                                           از لــهجه ی بـی وفـــایـیت رنجیـدم

                    گفتــم که بهــانه ات برایم کافـیسـت

                                                                           معنــای لطیـــف عشـــق را فهـمیدم


¤ نویسنده: مهدی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
6
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
16839

:: درباره من ::

عاشقیی

مهدی
من به شعر علاقه زیادی دارم .

:: لینک به وبلاگ ::

عاشقیی

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

بسیج . جبهه . جفا . دشمن . شهید . عاشق . عشق . غدیر=رسول کبریا=علی ولی . معشوقه .

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام

:: لوگوی دوستان من::




::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::