سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقیی


ساعت 12:2 صبح شنبه 87/9/30

ای قلب من بارانی ات کردند و رفتند

کنج قفس زندانی ات کردند و رفتند

در سایه های شب تو را تنها نوشتند

سرشار سرگردانی ات کردند و رفتند

احساس پاکت را همه تکفیر کردند

محکومِ بی ایمانی ات کردند و رفتند

هرشب تورا دعوت به بزم تازه کردند

در بزمشان قربانی ات کردند و رفتند

زخمی که رستم از شَغاد قصه اش خورد

مبنای این ویرانی ات کردند و رفتند


¤ نویسنده: مهدی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
4
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
16837

:: درباره من ::

عاشقیی

مهدی
من به شعر علاقه زیادی دارم .

:: لینک به وبلاگ ::

عاشقیی

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

بسیج . جبهه . جفا . دشمن . شهید . عاشق . عشق . غدیر=رسول کبریا=علی ولی . معشوقه .

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام

:: لوگوی دوستان من::




::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::