سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقیی


ساعت 10:32 عصر سه شنبه 87/9/26

   

                             شعرغدیر

 

گئدن رسول مصطفی،عرشه حضورداوره

                                              عمرینین آخرین ایلی،خداائوین گئدیرگوره

 

بیرعده کاروانیله،عازم مکه اولدولار 

                                              او کاروانیله علی،عازم کعبه اولدولار

 

قورتاردی حجی کاروان،گلیروطن دیارینه

                                              یئتوب حجازه کاروان،اوسرزمین یارینه

 

پیام عرشی جبرئیل،اوردایئتیردی اکرمه

                                             امرخدانی مصطفی،فوری یئتیردی عالمه

 

تمام اهل کاروان،جمع اولوب اوردادوردیلار

                                             نمازظهری کاروان،جماعت اورداقیلدیلار

 

کورسی لری جمع ائدیلر،مثال ممبراوستونه

                                             رسولی دعوت ائدیلر،همان اوممبراوستونه

 

خاتم النبیاء چئخوب،ممبرین اوسته صحبته

                                             غدیرخم پیامینی، یئتیردی اهل دعوته

 

رسول کردگاراوزی،علینی دعوت ائیلدی

                                             آلوب علی علین اله،وصی امت ائیلدی

 

بویوردی اهل امته،علی ولی دی ربیمه

                                             منم رسول کبریا،امام علی دی هر کیمه

 

همان اولحظه دن علی،نایل اولوب امامته

                                            علی امیرمومنان،بوگون یئتوب ولایته

 

بوعیدی تبریک عرض ائدیم،علی یولین گئدنلره

                                            جهاندا اهل شیعیه،علی آدین سئونلره

 

شفاعت ایلیر علی،جزاده اهل شیعه نی

                                           باقری یازدی هرزمان،عاشقم ای دلعلنی    


¤ نویسنده: مهدی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
3
:: کل بازدیدها ::
16825

:: درباره من ::

عاشقیی

مهدی
من به شعر علاقه زیادی دارم .

:: لینک به وبلاگ ::

عاشقیی

::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

بسیج . جبهه . جفا . دشمن . شهید . عاشق . عشق . غدیر=رسول کبریا=علی ولی . معشوقه .

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام

:: لوگوی دوستان من::




::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::